top of page

得來不易的Distinction


還記得第一次媽媽帶楊同學上堂,

只有K2的既佢第一句同我講:

「我唔鐘意彈琴, 我被逼學。」

當時氣氛弄得很尷尬。

初時媽媽很想兒子可以考級,

但每次上堂佢都提不起勁,

與媽媽相討後, 決定以培養興趣為主。

其後我地嘗試比佢參加比賽/表演,

希望可以增加學琴動力。

但是第一次表演發生了一個很可愛的小意外,

年紀小既佢並不理解, 認為觀眾取笑佢。

自此, stage fright一次比一次嚴重。

最後與媽媽相討,

決定暫時不參加任何比賽/表演,

希望他能輕鬆學習。

直到2015年起了很大的變化,

佢同我講佢喜歡鋼琴, 上堂亦變得積極。

之前學校的鋼琴比賽, 都是由我選歌。

但今年佢己選好歌, 只叫我幫佢執下有咩問題。

後來佢擊敗很多高級既同學,

得到在禮堂對全校表演的機會。

最後係ABRSM中得到佳績!

一個完全沒有興趣及嚴重stage fright的學生,

能自己慢慢一步一步克服困難與挑戰,

對我黎講, 絶對十分鼓舞!

對佢黎講, 更加得來不易!

一直以來很感激家長的信任、堅持與耐心,

媽媽一直陪伴練琴, 亦帶他看很多音樂會。

而且媽媽對他學琴的目的、目標十分清晰。

沒有家長的支持與努力,

一定不會有今日既成果。

多年所見, 好多時唔係遇到學生無天分和耐性。​

相反係家長在短時間看不到成果而放棄。

教學要「拔苗助長」還是「循序漸進」??

我還是認覺得「對時間有耐心」才是最重要的一環。

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page