top of page

ABRSM Merit

恭喜諾然得到Merit!

以前諾然都學過鋼琴但不成功。

後來再決定學多次。

初時佢上堂不太有表情,不願意講話,

亦跟過其他老師,對我教學並算不太接納。

解釋了一遍雖然未必理解但也會嘗試一下。

後來同佢上堂情況好了很多,佢會同我講有咩困難,

有咩未練好。最重要係佢了解到點解我會有咁既教法。

原本有2首是選了其他歌曲, 但嘗試過後, 諾然向我表逹想轉歌既想法。

雖然佢選擇歌曲不算太適合佢, 但演奏者對歌曲無信心演譯好的話都無意思,

所以最後也尊重佢既決定。

考完試後佢亦向我表達對考琴既想法,

更講明希望下一次考試想要好好預留時間準備。

學習日子不算短,

也謝謝父母既耐心及理解。

希望你能繼續努力啦!

標記:

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page